Luisteren naar je lichaam

10 SELF-CARE TIPS VOOR HET LICHAAM

Je kan heel wat doen om goed voor je lichaam te zorgen. Zoek je wat inspiratie om jouw zelfzorgschema op fysiek niveau te verrijken? Hier al enkele tips:

1/ Yoga, mindfulness of sofrologie
2/ Dansen
3/ Cardio, pilates, stretching
4/ Wandelen of lopen
5/ Andere sporten zoals zwemmen enz.
6/ Evenwichtige maaltijden en gezonde snacks
7/ Voldoende hydratatie voor het lichaam
8/ Verzorging van het lichaam
9/ Wellness behandelingen
10/ Voldoende slaap

Om jou extra te motiveren heb ik een mooie digitale inspiratietoolkit met:

  • een inspiratiebundel met 10 tips en quotes rond zelfzorg voor het lichaam;
  • een mooie week- en maandplanner (om je echt aan de slag te krijgen);
  • als bonus krijg je de Body Self-Care Barometer erbij.

Alles op A4 formaat en klaar om af te printen!
Kijk even mee en vraag hier jouw digitale inspiratietoolkit aan.

KEEP CALM AND CARRY ON!

Ben je ook klaar om met meer aandacht door het leven te gaan en de rode lichtjes tijdig te detecteren? Schrijf je dan hier in voor mijn nieuwsbrief (beloofd, geen spam) of like en volg mijn Facebookpagina.

Het spreekt vanzelf dat als je je niet goed voelt of zorgen maakt omtrent pijnen in je lichaam je zo snel als mogelijk je huisarts raadpleegt.